Politica de rambursare
Avem o politică de retur de 14 zile pentru toate articolele în stoc, ceea ce înseamnă că aveți 10 zile de la primirea articolului pentru a solicita un retur.
Excepții / articole nereturnabile
Toate articolele realizate la comandă sau aflate în campania de reduceri finale nu pot fi returnate, așa că vă sfătuim să verificați tabelul nostru de mărimi.
Pentru a fi eligibil pentru retur, articolul dumneavoastră trebuie să fie în aceeași stare în care l-ați primit, nepuratat sau neutilizat și în ambalajul original.
Pentru a începe un retur, ne puteți contacta la hello@azzea.ro. Dacă returul dumneavoastră este acceptat, puteți trimite articolul la aceeași adresă de unde a fost expediat. Articolele trimise înapoi fără a solicita mai întâi un retur nu vor fi acceptate. Articolele trimise fără plata transportului nu vor fi acceptate. Acceptăm doar colete de retur prin serviciul de curierat, nu prin poștă.
Ne puteți contacta oricând pentru orice întrebare legată de retur la hello@azzea.ro.
Defecte și probleme
Vă rugăm să inspectați comanda la primire și să ne contactați imediat dacă articolul este defect, deteriorat sau dacă ați primit un articol greșit, pentru a putea evalua problema și a o rezolva.
Rambursări
Vă vom notifica odată ce am primit și inspectat returul, și vă vom anunța dacă rambursarea a fost aprobată sau nu. Dacă este aprobată, veți fi rambursat automat pe metoda originală de plată. Vă rugăm să rețineți că poate dura ceva timp pentru ca banca sau compania de carduri de credit să proceseze și să posteze rambursarea.
Produsele ce se află în campania de reduceri finale nu se pot returna.